organizační otázky a odpovědi
VŠE CO POTŘEBUJETE VĚDĚT PRO BEZPROBLÉMOVÉ PŘIPOJENÍ K LASKONU 2020
JAK SE MOHU zůčastnit?
Pro účast na akci si stačí zakoupit vstupenky přes náš rezervační systém. Vstupné je dobrovolné a zisk z akce jde na podporu Dětského krizového centra. Předem děkujeme každému, kdo se rozhodne naši akci finančně podpořit.
KDE PROBĚHNE AKCE?
Akce proběhne online skrze ZOOM. Pro připojení k akci stačí, když budete mít připojení k internetu a počítač k webkamerou a mikrofonem (+ ideálně i sluchátky).
JAK SE PŘIPOJIT PŘES ZOOM PLATFORMU?
S předstihem si nainstalujte do počítače zdarma aplikaci Zoom Client for Meetings (https://zoom.us/download) a vyzkoušejte, že funguje.
Kliknutím na odkaz, který vám pošleme několik dní před konferencí, se vám spustí Zoom aplikace a zavede vás do Zoom místnosti, kde se bude akce konat.
Vyzkoušejte si připojení do Zoom místnosti ještě PŘED akcí, abyste si byli jisti, že vám vše funguje.
Pro akci doporučujeme (ale není to nutností) použít sluchátka s mikrofonem, abyste snížili množství ruchů v pozadí. Před setkáním vyzkoušejte, že vaše sluchátka a mikrofon fungují. Při setkání používejte prosím kameru, abychom se všichni viděli a mohli být spolu v kontaktu. Vyzkoušejte si kameru ještě před setkáním, abyste měli jistotu, že funguje.
Před připojením se na ZOOM si můžete vypnout další aplikace na počítači, jako například email nebo internetový prohlížeč, abyste měli lepší internetové spojení a méně rozptýlení.
Připojte se k Zoom setkání pár minut před začátkem, abychom mohli začít načas.
Přejeme nám všem příjemné Zoomování!
SE ZOOMEM NEMÁM ZKUŠENOSTI, JAK SE NA AKCI PŘIPRAVIT?
Při online setkání se prosím chovejte podobně, jako při osobním setkání. Ideální je být v místnosti, kde nebudete rušeni nebo minimalizovat možné ruchy, jako například vypnout si zvonění telefonu.
Při technických potížích, mějte prosím trpělivost s účinkujícím nebo sami se sebou. Pokud vám vypadne spojení, můžete se opět přihlásit zpět do místnosti, nic se neděje. Buďme trpěliví a mějme pochopení jak k technologiím, tak jeden k druhému.
Před připojením se na ZOOM si můžete vypnout další aplikace na počítači, jako například email nebo internetový prohlížeč, abyste měli lepší internetové spojení a méně rozptýlení.
Připojte se k Zoom setkání pár minut před začátkem, abychom mohli začít načas.
V případě technických potíží nám prosím napište na events@mindfulnessclub.cz
Přejeme nám všem příjemné Zoomování!
JAK POZNÁM, ŽE MÁM DOSTATEČNĚ KVALITNÍ PŘIPOJENÍ K INTERNETU?
Rychlost Vašeho internetu si můžete oveřit ZDE:
Pro bezproblémový průběh doporučujeme mít rychlost downloadu a uploadu alespoň v zelené úrovni, případně alespoň v oranžové úrovni to je přijatelné. Pokud máte rychlost v červených úrovních, doporučujeme si do průběhu akce zařídit lepší připojení.
OBDRŽÍM LÍSTEK NA AKCI?
Za lístek na akci se považuje automatická zpráva s předmětem mailu “Vytvoření nové registrace”, která Vám přišla z našeho registračního formuláře na https://mindfulnessclub.zarezervujse.cz/ v den vaší registrace. Pár dní před zahájením akce Vám pošleme ZOOM link. Pro potřebu Vaší případné identifikace si ale prosím uchovejte registrační e-mail s QR kódem ve svém počítači nebo mobilním telefonu.
JE VSTUPNÉ VRATNÉ?
Nejjednodušší a v naši obchodních podmínkách preferovanou cestou je převést Vaši vstupenku na libovolnou osobu ve Vašem okolí stačí nám pouze napsat na events@mindfulnessclub.cz jméno a e-mail náhradního účastníka a my ho zařadíme na seznam místo Vás.
Při stornování objednávky 5 a více pracovních dnů před datem konání akce je zde také možnost vrátit Vám celý registrační poplatek. Více o našich storno podmínkách naleznete ZDE.
CO DĚLAT, POKUD CHCI K AKCI VYSTAVIT FAKTURU?
V tomto případě nám prosím napište na events@mindfulnessclub.cz
KDY PROBĚHNE AKCE?
Akce proběhne v pátek a v sobotu 13. – 14. 11. 2020.
Pátek: 15:00 – 20:30
Sobota: 10:00 – 16:45
u události naleznete zde: